نصب گلدان پشت پنجره

چه چیزی بیش از نصب گلدان پشت پنجره می تواند نمای ساختمانی و سنگی خانه هایمان روحی تازه ببخشد. اگر در خیابان ها و کوچه ها قدم بزنید می توانید بفهمید که گلدان های پشت پنجره تا چه حد در وجود شما می تواند ایجاد لذت و آرامش کند. البته گلدان هایی که پشت پنجره قرار می گیرند باید ویژگی هایی داشته باشند تا زیبایی بیشتری داشته باشند. در ادامه به شما نکاتی را درباره نصب گلدان پشت پنجره خواهیم آموخت.

.

.

    برای سفارش و خرید گلدان های پشت پنجره شماره تماس، نام و تعداد گلدان های مورد نیاز را در فرم بنویسید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.


    نکات نصب گلدان پشت پنجره :

    انتخاب گیاه مناسب:

    احتمالا اولین سوالی که به ذهنتان می رسد آن است که از چه نوع گلی برای پشت پنجره باید استفاده کنیم. در این مورد زیاد نگران نباشید شما می توانید طیف زیادی از گیاهان را برای این امر انتخاب کنید البته دقت کنید که این گیاهان بایستی با اقلیم محل زندگی شما سازگار باشند.

    قرار گیری در برابر نور آفتاب به این گیاهان کمک می کند تا بیشتر رشد کنند. اگر دوست داشتید می توانید از گیاهان گلدار استفاده کنید و از جلوه زیبا و رنگارنگ آن ها لذت ببرید.

    در نصب گلدان پشت پنجره می توانید از گیاهان آویزی و همچنین گیاهان بالارونده استفاده کنید که هر کدام از آن ها به تنهایی و در کنار یکدیگر بسیار زیبا خواهند بود.

    بازسازی مسکونی
    بیشتر

    برای گیاهان آویزی می توانید از گیاهانی همچون پیچک ها، گل های اطلسی، لوبلیا، گل حنا، پیچک های سیب زمینی شیرین استفاده کنید. همچنین گیاهان بالارونده مانند گل های مریم، جعفری، توپیاری کوچک، چمن های زینتی و گل های رز مینیاتوری می توانند به حفظ تعادل بصری آن کمک کند.

    نیاز به دیوار سبز و یا خدمات دکور سبز دارید؟ برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

    نصب گلدان

    برای نصب گلدان شما چند راه دارید. می توانید از باکس های پشت پنجره استفاده کنید که این باکس ها معمولا به راحتی روی لبه پنجره ثابت می شوند. البته ممکن است در برخی شرایط نیاز باشد تا این گلدان ها را به شکلی محکم تر کنید تا از ثابت بودن آن اطمینان حاصل کنید.

    اما اگر به تعدد گلدان ها علاقه مندید باید از محافظ هایی که دارای جای گلدان هستند استفاده کنید و گلدان ها را درون آن قرار دهید.

    انتخاب گلدان مناسب

    در نصب گلدان پشت پنجره می توانید از انواع گلدان های فلزی، پلاستیک، سرامیکی و … استفاده کنید. البته همه ی آن ها بستگی به نوع ساختمان شما و سلیقه شما دارد. بهتر است در انتخاب رنگ های گلدان از رنگ هایی استفاده کنید که کاملا با دیوار ساختمان ست و چشم نواز باشد. در غیر این صورت نمی تواند جلوه مناسبی داشته باشد. اگر از گلدان های سرامیکی استفاده می کنید می توانید آن ها را به رنگ های دلخواه خود درآورید.

    البته لازم نیست در این مورد سخت گیری به خرج دهید. با ساده ترین وسایل و حتی وسایل دور ریختنی می توانید گلدان هایی زیبا درست کنید. حلبی ها، قوطی های کنسرو و سطل های فلزی قدیم انتخاب های مناسبی هستند که با کمی رنگ و سلیقه می توانید از آن ها گلدان هایی زیبا و جذاب تولید کنید.

    دیوار سبز در تهران
    بیشتر

    سبک گلدان

    در نصب گلدان پشت پنجره باید دقت کنید که گلدانی که استفاده می کنید با سبک ساختمان و خانه شما می خواند یا خیر. گلدان ها معمولا با توجه به متریالی که دارند می توانند سبک های مختلفی داشته باشند. گلدان های فلزی ساده برای نماهای مدرن انتخاب های مناسبی هستند. همینطور برای خانه های ساده تر و رنگارنگ تر از گلدان های رنگی زیبا استفاده کنید.

    نکات نگهداری از گیاهان

    زمان نصب گلدان پشت پنجره دقت کنید که هنوز خاک در آن نریخته باشید . بایستی در ابتدا گلدان را نصب کنید و سپس اقدام به کاشت گیاهان کنید. دقت کنید که از خاک مناسب به همراه کود مناسب استفاده کنید.

    به زمان آبیاری گیاهان دقت کنید و حتما درباره آن اطلاعات کسب کنید. برخی از گیاهان به میزان آبیاری بیشتر و برخی از ان ها به آبیاری کمتر نیاز دارند.

    استفاده از کودها به خصوص کودهای محلول در آب را فراموش نکنید. این کودها می توانند تاثیر به سزایی در رشد گیاهان داشته باشند.

    در کنار استفاده از گلدان های پشت پنجره دیوار سبز روی دیوار ساختمان می تواند تاثیر فوق العاده ای در زیبایی ساختمان داشته باشد.

     

     

     

    3.4/5 - (8 امتیاز)