اجرای دیوار سبز در کافی شاپ

امروزه بسیاری از افراد برای گذران اوقات فراغت خود و یا حتی قرارهای کاری کافی شاپ ها را انتخاب می کنند. هر روزه نیز به کافی شاپ های سطح شهر اضافه می شود تا پاسخگوی تعداد مشتریان باشد. در میان بازار رقابتی که در میان کافی شاپ ها وجود دارد هر کافی شاپی سعی می کند تا با راهکارهای مختلف مشتری بیشتری را برای خود جذب کند. یکی از این راهکارها استفاده از دکورهای جذاب است که می تواند تاثیر به سزایی در جذب مشتریان داشته باشد. استفاده از دیوار سبز در کافی شاپ می تواند یکی از المان های دکوراسیون باشد.

در بسیاری از موارد افراد اولویت حضور در کافی شاپ را بر اساس دکوراسیون، جو و زیبایی کافی شاپ قرار می دهند و چه بسیار کافی شاپ هایی که تنها با دکوراسیون جذاب و متفاوت توانسته اند تعداد زیادی از مشتریان را به سوی خود جذب کنند.

نیاز به دیوار سبز و یا خدمات دکور سبز دارید؟ برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مزیت های دیوار سبز در کافی شاپ

در این بین دیوار سبز در کافی شاپ می تواند مزیت های زیادی داشته باشد که تنها منحصر به زیبایی و جذابیت نیست اگر چه مهم است. دیوار سبز در کافی شاپ موجب ایجاد تهویه مناسب و خنک کردن هوا می شود که می تواند تجربه دلپذیری را برای مشتریان شما رقم بزند. این در حالی است که اگر کافی شاپ شما از نور کافی برخوردار نباشد می توانید از گیاهانی استفاده کنید که نیاز به نور کمتری دارند.

دیوار سبز در منزل
بیشتر

دیوار سبز در کافی شاپ می تواند به عنوان یک عایق دما و صوت استفاده شود. بدین ترتیب که لازم نیست در زمستان نگران گرما و در تابستان نگران سرما باشید و در مصرف انرژی می توانید صرفه جویی کنید.

اگر کمی حس خلاقیت داشته باشید می توانید دیوارهای سبز را با خلاقیت خود به یک اثر هنری جذاب و منحصر به فرد تبدیل کنید. این ایده بیش از همه برای کافی شاپ هایی مناسب است که میزبان هنرمندان هستند.

در کنار تمام مزیت های ذکر شده درباره دیوار سبز در کافی شاپ ، باید نسبت به انتخاب گیاهان و نوع دیوار سبز دقت کنید. گیاهان انتخابی شما باید با مکانی که قرار است دیوار سبز در آن به کار گرفته شود سازگار باشند، این سازگاری باید از جهت نور و دما مورد بررسی قرار گیرد . از گیاهان بومی استفاده کنید تا دچار مشکلات نشوید.

نوع دیوار سبزی که در کافی شاپ به کار گرفته می شود انواع مختلفی دارد که می توانید درباره آن ها در اینجا بخوانید.

در رابطه با تمام موارد ذکر شده متخصصین ما در کنار شما هستند تا در تمام امور مربوط به اجرای دیوار سبز به شما مشاوره ارائه دهند تا دیوار سبز خود را با مناسب ترین هزینه و بهترین کیفیت اجرا کنید.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)