هزینه اجرای روف گاردن چقدر است؟

هنگامی که افراد قصد آن را در سر می پرورانند که به یک روف گاردن دست یافته و از زیبایی این آپشن لذت کافی را ببرند سوالاتی در ذهنشان مطرح می شود که از مهم ترین و اصلی ترین این پرسش ها این است که هزینه اجرای روف گاردن  چقدر است؟ در این مقاله به پاسخ این پرسش خواهیم پرداخت.

هزینه اجرای روف گاردنهمان طور که مشخص است و خود نیز می دانید هزینه اجرای روف گاردن از مهم ترین عواملی است که باعث تصمیم گیری در این رابطه می شود. در اینجا به توضیح برخی از عواملی که در هزینه اجرای بام سبز تاثیر می گذارد می پردازیم :

عوامل تاثیر گذار بر هزینه اجرای روف گاردن

مشخصا مسائل متعدد و متفاوتی هستند که سبب می شوند هزینه اجرای روف گاردن متغیر باشد در این بخش و در این تیتر به بیان این ویژگی ها به صورت سهل و مختصر پرداخته و سپس به صورت کامل در مورد هر یک از موارد توضیحات کاملی را ارائه خواهیم نمود تا با آگاهی کامل از هزینه اجرای روف گاردن به تصمیم گیری خود اقدام فرمایید و اجرای روف گاردن را به گروه متخصص دکور سبز بسپارید

هزینه اجرای روف گاردن

  1. فضای سبز روی بام

  2. آبیاری اتوماتیک روف گاردن

  3. نورپردازی روف گاردن

  4. زیرسازی روف گاردن

  5. کفسازی روف گاردن

  6. تجهیزات جانبی بام سبز

هزینه اجرای روف گاردنحال پس از آن که به صورت تیتروار به بیان تمام موارد شرح داده شده پرداختیم بهتر است به صورت کامل ذکر نماییم که هر یک از موارد به چه موضوعاتی اشاره دارند و چگونه به روی هزینه اجرای روف گاردن تاثیر می گذارند؟

فضای سبز روی بام :

فضای سبز روی بام می تواند با توجه به سلیقه و شرایط آب و هوایی منطقه انواع مختلفی داشته باشد. این فضای سبز شامل گیاهان پوششی و یا مجموعه ای از درختان و درختچه هاست. با توجه به نوع گیاهان و تراکم فضای سبز هزینه اجرای روف گاردن متفاوت خواهد بود.

نیاز به دیوار سبز و یا خدمات دکور سبز دارید؟ برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

آبیاری اتوماتیک روف گاردن :

ییکی از مسائل مهم در تعیین و مشخص نمودن و تعیین هزینه اجرای روف گاردن آبیاری ست. می دانید که یکی از عوامل مهم نگهداری از گیاهان بام سبز آبیاری آن است. به طور معمول به دلیل محدودیت هایی که در زمینه بهره گیری از نیروی انسانی در جهت آبیاری و باغبانی وجود دارد به طور معمول از آبیاری اتوماتیک و قطره ای استفاده می شود. اگر چه ممکن است در نگاه اول آبیاری اتوماتیک هزینه بیشتری داشته باشد اما در مدت زمان طولانی صرفه اقتصادی بسیار بالایی به نسبت قیمت و کارکرد خود دارد.

مه پاش خانگی
بیشتر

هزینه اجرای روف گاردننورپردازی روف گاردن :

نورپردازی روف گاردن یکی از ویژگی هایی است که برای زیباتر نشان دادن فضای سبز موجود استفاده می شود. نورپردازی در هزینه اجرای روف گاردن قیمت نسبتاً بالایی دارد اما می توان اطمینان داشت که جلوه و زیبایی آن را دو چندان خواهد کرد.

زیرسازی روف گاردن:

شاید می توان مهم ترین بخش هزینه اجرای روف گاردن را زیر سازی دانست از آنجایی که روف گاردن رطوبت را به دنبال دارد و ممکن است در اثر زیر سازی نا مناسب موجب آسیب رسانی به ساختمان شود. از این رو این بخش نیز، تا حدی قسمتی از هزینه اجرای روف گاردن را در بر می گیرد.

از این رو به روش پرتابل-مدولار زیر سازی شامل ایزوگام، یک لایه ملات ماسه و سیمان و یا موزائیک است. در همین مدت نیز تا دو روز می بایست تست آب انجام گیرد.

هزینه اجرای روف گاردنکفسازی روف گاردن :

مرحله بعدی اجرای بام سبز کف سازی است که به دو صورت چوبی و یا شن و قلوه سنگ تزئینی انجام می شود. هزینه اجرای روف گاردن بسته به کف سازی متفاوت خواهد بود. در صورتی که کف چوبی باشد هزینه بیشتری را در بر خواهد گرفت.

این افزایش هزینه ها از آن جهت است که در کف سازی چوب هزینه مواد اولیه و زیر سازی بالاست اما در روش شن و ماسه یا قلوه سنگ به دلیل آنکه نیازی به زیر سازی وجود ندارد هزینه ها کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید : هزینه دیوارسبز

تجهیزات جانبی بام سبز :

تجهیزات نیز یکی از عوامل موثر بر تعیین هزینه اجرای روف گاردن است بسیاری از افرادی که اقدام به ساخت و اجرای بام سبز می کنند به دنبال ایجاد فضایی برای گذران روز هستند تا روحیه خود را تغییر دهند. در این بین افزودن برخی از تجهیزات و امکانات مناسب می تواند در رسیدن به این هدف بیش از همیشه شما را یاری کند.

گیاهان دیوار سبز
بیشتر

این موارد شامل آلاچیق، آبنما، میز و صندلی های مناسب و … می باشد که با توجه به متراژ، متریال و طرح های مختلف در هزینه اجرای روف گاردن تاثیر می گذارد.

هزینه اجرای روف گاردنهزینه اجرای روف گاردن در تهران

به آن دلیل که در تهران تعداد افراد اجرا کننده روف گاردن بسیار زیاد است نمی توان یک هزینه مشخص را برای این مورد بیان نمود. اما می توان به جای این کار یکی از بهترین اجرا کنندگان روف گاردن را به شما معرفی نماییم تا با کمک و راهنمایی آنان بدانید هزینه تان به درستی و در محلی درست صرف می شود. در میان خیل عظیمی از اجرا کنندگان روف گاردن می توانید پروژه های خود را به متخصصان گروه دکور سبز برسانید. دکور سبز دارای سابقه کاری بسیار بالا و متخصصان حرفه ای ست به همین جهت می توانید خیال آسود باشید.

چطور می توان از هزینه اجرای روف گاردن به طور دقیق اطلاع پیدا کرد؟

دکور سبز و گروه متخصص آن در آگاهی در این بخش یاری گرتان خواهند بود. می توانید با استفاده از مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات تکمیلی از گروه دکور سبز به صورت دقیق هزینه اجرای روف گاردن را بیابید. مهم ترین مسئله ای که سبب می شود نتوان به صورت دقیق و در این بخش مطرح نمود که هزینه اجرای روف گاردن چقدر است این است که هزینه ها باید به صورت دقیق و مطابق فضای موجود در روف شما برآورد شود. پس بهتر است اگر قصد انجام این کار را دارید همین حالا اقدام فرمایید.

ماس وال
بیشتر

چرا هزینه اجرای روف گاردن با یک تجهیزات متغیر است؟

در پاسخ به این سوال بی آن که توضیحات تکمیلی و اضافه ای ارائه نماییم به صورت تیتر وار به بیان علل خواهیم پرداخت. پس هم اکنون نیز مطالعه را ادامه دهید. عوامل موثر بر تغییر قیمت روف گاردن هایی که دارای تجهیزات یکسان هستند به علل ذیل رخ می هد:

  1. دستمزد فرد متخصص
  2. مساحت و محیط بخشی که مایل هستید روف گاردن را در آن نصب نمایید
  3. مدت زمانی که ابتدا تا انتهای پروژه وقت می گیرد

اما بهتر است بدانید که با وجود این شرایط نیز بهترین انتخاب برایتان چیزی بجز دکور سبز نیست. چرا که دکور سبز با در نظر داشتن تمامی موارد حداقل میزان سودی را که ممکن است برداشته و بالا ترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. مشخصا دلیل این مشتری مداری دکور سبز این است که مایل است مشتریان خود را تبدیل به مشترکان کرده و به صورت دائمی با افراد همکاری داشته باشد.

مشاهده رزومه قوی و زیبای دکور سبز شما را در انتخاب این مجموعه یاری خواهد نمود.

برای آگاهی کامل از هزینه اجرای روف گاردن کافی ست شماره های موجود در سایت را شماره گیری نموده و خصوصیات محیط خود را با متخصصین در میان بگذارید. موفق باشید

5/5 - (4 امتیاز)