مه پاش رستوران

گاهی اوقات پیش آمده در ساعاتی از روز تعداد مشتریان رستوران هایی کم شده و هیچ خدمتی ارائه نمی گردد.لذا برخی رستوران ها هم در تمام ساعات روز از تعداد مشتریان زیادی بهره مند می شوند.شاید بگویید حتما بخاطر طعه و کیفیت متفاوت غذاهایشان است ولیکن اگر کیفیت غذای رستوران اول بالاتر بوده اما مشتریان کمی را سرویس می دهد پس مشکل از چیست؟

بله درست حدس زدید.دومین رستوران از سیستم مه پاش رستوران که وسیله ای بسیار پرکاربرد است بهره جسته و رستورانی چهار فصل شده که هوای خنک.مطلوب و لذت بخش را نثار کادر و مشتریان خود می کند ولیکن رستوران اولی هیچ بهره ای از این وسیله نگرفته و در ساعاتی از روز تنها به استراحت و کار نکردن منتهی می شود و در انتهای شب دوباره تعداد مشتریان بیشتر می گردد و این عدم هماهنگی روزی برای آینده رستوران نیز مشکلاتی را به بار می آورد.

حال این مه پاش رستوران یعنی چه؟ادامه مطالب را دنبال کنید.

 

از آنجایی که در فصل های گرمی مثل تابستان تعداد معدودی حال و هوای رستوران را پیدا می کنند و این امر سبب گشته اشت هم مشتری ها در ساعاتی از روز مجبور به نشستن در خانه ها شوند و از طرفی رستوران ها به سبب این گرما تعداد کمتری مشتری را در بر داشته باشند..

بهترین گزینه برای رفع این مشکل و سود مشتری و رستوران نیز بهره گیری از “سیستم مه پاش رستوران”می باشد.

به سبب بهره مندی از مه پاش رستوران میزان گرمای هوا کمتر می گردد و این گرما به هوایی مطلوب و خنک می رسد که در ادامه به این مساله می پردازیم.بنابراین یکی از تجهیزات بسیار ضروری که سبب مطبوع گشتن هوا و لذت مشتری ها در رستوران و حتی برخی کافه ها می شود به کارگیری مه پاش رستوران می باشد.

مه پاش رستوران

منظور از مه پاش رستوران چیست؟

مه پاش رستوران وسیله ای است که توانایی تبدیل آب به پودر را دارد و بیشتر از سیستم تبخیر آب برای ایجاد هوای خنک استفاده می کند. مه پاش نام های دیگری از جمله مه ساز، خنک کننده آبی و رطوبت ساز نیز دارد.بنابراین رطوبت در هوا جریان می یاید و هوایی خنک و لطیف را به ارمغان می آورد.

مه پاش رستوران فشار آب که توسط پمپ مه پاش افزایش می یابد را از طریق شیلنگ به نازل مه پاش هدایت می کند و نازل های بسیار کوچک آب را به سمت بیرون می پراکنند و ذرات کوچک آب را ایجاد می کند که تبدیل به مه می شود. آب به محض خروج بخار می شود و فضا را خنک و مطبوع می گرداند.

هر چقدر فشاری که پمپ وارد می کند بیشتر باشد، ذرات و قطراتی که توسط نازل ها تولید می شوند کوچکتر خواهد بود. ریز بودن قطرات آب باعث می شود که راحت تر بخار شوند و بدین ترتیب سرمای بیشتری تولید کنند.

علاوه بر این ذرات کوچک آب سریعتر تبخیر می شوند و همین امر باعث می شود تا بتوان این لوله ها را در مکان های نزدیکتر به خود نصب نمود.

لذا باید اشاره کرد این قطرات هرگز به عنوان قطرات آب بر زمین نائل نیامده و زمین را خیس نمی کنند بلکه تنها به سبب خنک گرداندن محیط به کار می رود.

دیوار خزه ای
بیشتر

تجهیزات انحصاری مه پاش رستوران

مه پاش رستوران بخش های مختلفی دارد که هر کدام به سبب کاربردهایی که دارند وجودشان برای مه پاش رستوران ضروری واقع می گردد و بهتر است خریداران پیش از تهیه و اجرای سیستم مه پاش رستوران توسط متخصصین امر با آن ها آشنا بوده و ذهنیتی از تجهیزات مورد نیاز آن به دست آورند.

  • نازل مه پاش که فشار بسیاری را متحمل می شود:آب پرفشار را به مه تبدیل میکند.، تعداد و اندازه بر اساس نوع محیط و نیاز تعیین می شود
  •  پمپ مه پاش:پمپ پیستونی که فشار بالایی دارد
  •  فیلتر آب:از ورود ذرات ریز موجود در آب به نازل جلوگیری می کند
  • شیر تنظیم فشار:فشار ورودی به نازل را تنظیم می کند
  •  شیلنگ:تامین آب پرفشار به نازل
  •  پایه نازل مه پاش:پایه سه نازل و چهار نازل و پایه با طول ۵ تا ۳۰ سانتی متر می باشد
  •  سختی گیر:سختی و املاح آب سخت را جدا می کند
  •  دماسنج:کنترل دما
  •  رطوبت سنج:کنترل رطوبت محیط
  •  برد کنترل:جهت خاموش و روشن کردن سیستم مه پاش رستوران به صورت اتوماتیک
  • سیستم مخصوص ضد چکه 
  • و..

مه پاش های رستوران فواید بسیار زیادی دارد که محدود به خنک کردن محیط نیست و به همین سبب کاربرد بسیار فراوانی داشته و از محبوبیتی در طی سال های اخیر بهره مند گشته که در ادامه به برخی از مزیت های مه پاش های رستوران می پردازیم.

اگر شما هم علاقمند به آگاهی از این مزایا هستید همراه ما باشید.

مزایای کاربردی سیستم مه پاش رستوران

  • دور گرداندن و کاهش حشرات از محیط:پاکیزه نگاه داشتن محیط رستوران و کافه
  • کاهش میزان گرد و غبار موجود در هوا
  • دور گرداندن و کاهش بوی نامطبوع در محیط
  • زیبایی بصری و جذب مشتریان
  • تداعی فضایی بزرگتر و بازتر
  • بی ثمر در تغییر طعم غذاها
  • القاء احساس آرامش و لذت در مشتریان
  • خنک سازی هوا 

🔴 دور گرداندن و کاهش حشرات

به طور کل در فضاهای باز و بیرون ممکن است حشرات بیشتری وجود داشته باشند و این احتمال با گرم شدن هوا نیز افزایش یافته و تعداد حشرات هم در ماه های گرم تابستان نیز افزایش می یابد که علاوه بر ایجاد مزاحمت باعث آلودگی و شیوع بیماری های متفاوت می شود.

مه پاش رستورانی با کارکرد فوق العاده ای که دارد به راحتی می تواند حشرات را دور کند و محیط را پاک و عاری از مزاحمت برای مشتریان گرداند.

🔵 کاهش گرد و غبار

از دیگر مزیت های سیستم مه پاش رستوران این است که گرد و غبارهای محیطی را به شدت کاهش می دهد و هوایی تمیز را برای مشتریان تداعی کرده و سبب آرامش خاطر مشتریان از هوای مطبوع و خنک می شود.

دیوار سبز چیست ؟
بیشتر

🔴 دور گرداندن و کاهش بوهای نامطبوع 

به وسیله مه پاش رستورانی می توان بوهای نامطبوع محیطی را تا حد زیادی کاهش داد.سیستم مه پاش رستورانی بیش از همه مناسب کافه و رستوران هایی است که سیگار کشیدن در آن ها آزاد است و به طور کل فضایی آزاد و باز دارد.

همچنین سیستم مه پاش رستوران در رستوران ها.کافه ها و دیگر مکان هایی که قلیون نیز  در آن ها وجود دارد تاثیری بر ذغال آن نمی گذارد و سبب مکدر شدن خاطرِ افرادی که در حال قلیون کشیدن هستند نمی شود.

🔵 زیبایی بصری و جذب مشتریان

مه پاش رستورانی به دلیل هوای مساعدی که ایجاد می کند می تواند باعث جذب مشتریان بیشتری شود. افراد ترجیح می دهند تا در مکان هایی که آب و هوای خنک تری دارد استراحت کنند و غذا بخورند.بنابراین علاوه بر مطبوع ساختن هوای محیط،زیبایی خاصی که این مه پاش رستورانی در فضا خلق می کند بسیار طنین انداز و دل پذیر می باشد.

🔴 تداعی فضایی بزرگتر و بازتر

رستوران هایی که فضای کوچکتری دارند می توانند با استفاده از سیستم مه پاش رستوران، فضای رستوران خود را به بیرون از فضای داخلی گسترش داده و مشتریان بیشتری داشته باشند.منظور آن که می توانند میزها  و صندلی های کوچکی تهیه کرده و جلوی درب رستوران یا کافه با نصب سیستم مه پاش رستوران فضایی دلبرانه و جذاب را به ثمر رسانند.

🔵 بی ثمر در  تغییر طعم غذاها

در صورتی که سیستم مه پاش رستوران بالاتر از میزها قرار گرفته باشد هرگز و به هیچ وجه باعث تغییر طعم غذا نمی شود و مشتریان می توانند با خیال راحت از غذای خود لذت ببرند.

نکات لازم و ضروری به سبب تهیه و اجرای سیستم مه پاش رستوران

پیش ار خرید هر وسیله و تجهیزاتی بهتر است با نکات خرید آن آشنا شده و پس از آگاهی از نکات لازم نیز با خیال راحت به خرید وسیله مورد نظر پرداخت.حال ما نیز در خصوص تهیه و اجرای مه پاش رستورانی نکاتی را یاداور می شویم که آگاهی از آن ها بی ثمر نخواهد بود.

  • تجهیزات و هر قطعه مورد نیاز در تکمیل کارکرد سیستم مه پاش رستوران نیز باید از کیفیتی بالا و مطمئن برخوردار باشند تا نگرانی از بابت خرید دوباره یا تعمیر آن تا سالیان سال مکدر اوقات صاحب و کادر رستوران و کافه نگردد.
  • حتما باید به میزان متراژ محیط دقت نمود و بر اساس و متناسب با فضای مورد نظر به تهیه و اجرای سیستم مه پاش رستوران اقدام نمود.
  • بهتر است به سبب تاثیرگذاری این سیستم بر طراحی داخلی رستوران نیز،از سیستمی با طراحی زیبا و همچنین بدنه ای محکم استفاده گردد زیرا به سبب فرایند مطبوع سازی هوا ممکن است بدنه زنگ بزند.بنابراین باید از سیستمی با بدنه زیبا و باکیفیت بهره گرفت که تا سالیان سال بدنه زنگ نزند و نازل های آن مقاومت بالایی را در بر داشته باشند.
  • مه پاش رستورانی و تجهیزات به کار رفته در آن نیز باید ضمانت شده و دارای گارانتی باشند.
  • هر چند وقت یکبار باید فیلتر سیستم مه پاش رستوران تعویض گردد در غیر این صورت آلودگی هایی را به فضا منتقل می کند.
  • وسیله پمپ برای آب نیز باید با توجه به نوع شیلنگ و تعداد نازل نیز به کار برده می شود.و نیز این پمپ آب باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا فرایند تهویه هوا در واقع خنک ساختن محیط و از بین بردن بوی نامطبوع را به سرعت انجام دهد.
  • لازم است هر چند وقت یکبار متخصص به مه پاش رستورانی سر زده و در صورت مشکل به رفع آن بپردازد.
  • نصب و اجرای سیستم مه پاش رستورانی به خودی خود ممکن نبوده و باید متخصصین این امر به نصب و اجرای آن بپردازند.

مه پاش رستوران

و مهم ترین نکته اینکه مه پاش رستوران باید از جایی معتبر تهیه شده و به دست متخصصین مجرب نیز اجرا شود که جای نگرانی نیست زیرا..

دکور سبز نیز به سبب بهره مندی از بهترین تیم حرفه ای و توانمند خود در نیز در جهت نصب و اجرای مه پاش رستوران و نیز نصب عناصر زیبایی دیگری مثل ماس وال بر روی دیوارهای رستوران و ..نیز با بالاترین کیفیت ممکن اقدام نموده و بهترین نتیجه را خلق می کند.

کیفیت تمامی پروژه های دکور سبز تضمین شده هستند و پیش از شروع هر پروژه قراردادی امضاء می شود و سپس بعد از عقد این قرارداد رسمی تیم توانمند و مجرب دکور سبز برای به ثمر رساندن پروژه به بهترین شکل ممکن اقدام می کنند.

📞 افراد می توانند برای کسب اطلاع از قیمت اجرای اصولی مه پاش رستورانی خود توسط دکور سبز تماس حاصل کنند.

نصب و اجرای مه پاش رستورانی چقدر هزینه دارد؟

هزینه و قیمت نصب و اجرای مه پاش رستوران بسته به تعداد و متراژ و میزان فضای مورد نیاز به نصب سیستم مه پاش متفاوت می باشد.افراد می توانند با دکور سبز تماس حاصل کرده و با ارائه اطلاعات از این میزان هزینه اطلاع یابند.

هوشمند سازی مدارس
بیشتر

خود افراد می توانند مه پاش را نصب کنند؟

به سبب اهمیت این سیستم و ضرورت بررسی سلامت ایمنی و کارکرد مه پاش نیاز است که متخصصی مجرب و حرفه ای به نصب سیستم مه پاش رستورانی اقدام کند.

آیا نصب و اجرای مه پاش برای رستوران های کوچک مناسب است؟

نصب و اجرای مه پاش محدودیتی نداشته و می توان آن را برای هر فضایی به اجرا درآورد و محیطی دل انگیز و خنک را به ثمر رساند.

5/5 - (1 امتیاز)