طرح بی نظیر فضای سبز اداری

وقتی صحبت از ساختمان های اداری و یا دفاتر کاری می شود تصور ما ساختمانی ساده،بی روح و یک رنگ بوده و به ما تصور فضایی رسمی و محدود را القاء می کند..درست است که ادارات حقیقتا فضایی رسمی هستند اما رسمیت ادارات دلیل خوبی برای خشک بودن و ساده بودن آن نیست..

البته یاداور شویم این تصویر تنها برای تعداد معدودی ساختمان اداری و نیز دفاتر کاری و محیط های دیگر کسب و کار در نظر گرفته می شود زیرا اکثر موسسین این اماکن متوجه تأثیر بسیار زیاد فضای سبز اداری بر کیفیت کار و سرزندگی محیط و پرسنل خود شده اند..کم لطفی نیست اگر نگوییم همینطور است؟

برای اثبات این حرف به شما توصیه می کنیم تا انتها اطلاعات مرتبط با فضای سبز اداری را بخوانید و ما اطمینان می دهیم که اکثر شما بزرگواران به اجرای طراحی فضای سبز اداری در محل کارتان علاقمند خواهید شد!بله.شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم ادامه مطالب را دنبال کنید.

فضای سبز اداری

رابطه مستقیم فضای سبز اداری با بهره وری پرسنل

پیش تر عرض کردیم که رسمی بودن فضای ادارات دلیل مناسبی برای ساده بودن آن ها نیست و ادارات هم به مثابه هر نوع کسب و کار دیگری نیز بدون وجود پرسنلی با انگیزه و مسئولیت پذیر تنها یک ساختمان ساده و دور افتاده است..بنابراین حیات هر ساختمانی اللخصوص ادارات،افراد ساکن و مشغول به کار در آن هستند..آیا شما منبع حیات خود را به راحتی قطع می کنید؟

می خواهیم خوب به این مسئله بیندیشید که آیا اداره ای موفق تر است که پرسنلش به زور و بدون انگیزه مشغول به کار هستند که دلیل بر وجود اداره ای ساده و قدیمی و یکنواخت می باشد یا اداره ای موفق تر است که پرسنل باانگیزه و باروحیه و خلاقی دارد که با امید فراوان به محل کار می آیند و این محیط اداری نیز از تنوع رنگی بسیار مطلوب و همچنین با پوششی از پیراهنی سبز با گیاهان زیبا و طبیعی(اصطلاحی از فضای سبز اداری) همراه می باشد و احساس طراوت را به پرسنل القاء می نماید..

آیا شما باز هم می گویید اداره اول موفق تر است؟مسلما خیر

فضای سبز اداری

فضای سبز اداری بسیار بر روحیه پرسنل در ادارات تأثیر می گذارد و به آنها احساس نشاط،طراوات و انگیزه های مثبت روانه می دارد..فضای سبز اداری نیز به دلیل ایجاد فضایی خنک و دلپذیر که به نوعی انگار اداره را بر قلب طبیعت نشانده بسیار بر روحیه پرسنل تأثیرگذار می باشد و نیز سبب می گردد پرسنل پس از هرگونه بی انگیزگی و یا احساسات منفی با دیدن منظره زیبای فضای سبز در محیط کار خود به احساس آرامش و سبکی برسند..

نصب گلدان پشت پنجره
بیشتر

بنابراین اگر روحیه پرسنل تان در اداره و محل کار شما ضعیف گشته و به مثابه قبل بازدهی خوبی در کسب و کارتان وجود ندارد به شما پیشنهاد می دهیم با تماس و هماهنگی با تیم حرفه ای دکور سبز برای اجرای فضای سبز اداری برای محل کارتان انگیزه ای بسیار دلچسب را به پرسنل تان هدیه دهید..زیرا هیچکس نمی تواند منکر احساس خوب و سرزندگی از تماشای طبیعت و زیبایی های طبیعی آن شود!

فضای سبز اداری

ترغیب به اجرای فضای سبز اداری

حال تا اینجا ترغیب به اجرای فضای سبز اداری در محل کارتان گشته اید؟اگر بلی که چه عالی اما اگر خیر ما همچنان بر روی حرفمان پافشاری می کنیم که نصب و اجرای فضای سبز اداری بسیار بر بهره وری بهتر افراد در محیط های کاری خود چه در منزل و چه فضای بیرون موثر بوده و سبب افزایش آرامش روانی افراد می گردد..اگر هنور ترغیب به طرح فضای سبز اداری نشده اید شاید شما جزء آن یک درصد افراد هستید که به این طراحی علاقه مند نبوده و این تفاوت سلیقه ای می باشد که همگی پذیرای آن هستیم پس جای نگرانی نیست..

اما ما باز هم در ادامه به مزایای فضای سبز اداری می پردازیم شاید کمی روزنه روشنی از فضای سبز اداریی بر دلتان تابیده شود و احساس خوبی نسبت به این فضای سبز پیدا کنید..

فضای سبز اداری

مزایای به کارگیری فضای سبز اداری

  1. عایق صوتی برای افزایش تمرکز پرسنل
  2. افزایش احساسات مثبت و با انگیزه شدن
  3. کاهش احساسات منفی اللخصوص اضطراب و استرس
  4. افزایش روحیه تیمی
  5. افزایش زیبایی محیط در ادارات
  6. طراوت و سرزندگی در محیط
  7. خنک بودن فضای محیط
  8. افزایش سلامت بدن و احساس سبکی
  9. و..

اگر بخواهیم باز هم بر اثبات حرفمان پافشاری کنیم ترجیح می دهیم برخی از ای مزایای فضای سبز اداری را برایتان شرح دهیم..پس لطفا ما را تا انتهای  فضای سبز اداری همراهی بفرمائید.

فضای سبز اداری

افزایش سلامت بدن و احساس سبکی با فضای سبز اداری

اکثر ما می دانیم که گیاهان زنده و طبیعی نیز بر بهبود هوای محیط تأثیرگذار هستند و این هوای خوب و مطلوب بسیار به سلامت جسم و روح انسان کمک می کند..از آنجا که حال دل خوب باشد تأثیر بسیاری بر حال جسمی افراد دارد..به دلیل اینکه آلودگی های موجود در فضا را جذب و هوا را پاک نگه می دارد.

وقتی محیط اداره سرشار از گیاهان سرزنده و یا چمن مصنوعی باشد دیگر لازم نیست نگران آلودگی هوا در محیط مدنظر باشید..گیاهان هوا را برای شما از هرگونه آلودگی حفظ می کنند..وقتی فضا سبک و پاکیزه باشد قلب و مغز انسان نیز به خوبی از آلودگی های هوا و آسیب حفظ شده و عملکرد بالاتر و بهتری خواهند داشت و این عملکرد بالاتر بر سلامت جسم انسان و احساس سبکی در محیط تأثیرگذار می باشد.با اینحال اگر همچنان در مورد این موضوع تعلل دارید می توانید با مشاورین دکور سبز تماس صحبت کنید.

طراحی داخلی
بیشتر

افزایش زیبایی محیط ادارات با اجرای فضای سبز اداری

فضای سبز در ادارات، دیوارها و طراحی داخلی ساده و به نوعی خشک آن را از بین برده و سبب طراوت در محیط و زیبایی چشم گیر آن می شود..و به گونه ای نظر مخاطب و پرسنل را در کنار محیطی سنگین و یکنواخت جلب می نماید..زیبایی محیط سبب می گردد تمایل افراد به حضور و فعالیت در آن مکان افزایش یابد و احساس و لحظات خوبی را برایشان تداعی می کند..

زیبایی محیط ناشی از فضای سبز اداری موجب می شود پرسنل به دلیل شادابی فضای موجود بیشتر به خودشان و زیبایی شان اهمیت دهند و این شادابی در وجود پرسنل رخنه کرده و سبب حال خوب آنها و یا کاهش احساسات منفی شان شود..پس به اهمیت زیبایی و طراوت فضای ادارات پی بردیم و نمی توانیم تأثیر زیبایی فضای سبز اداری را بر حال روحی و جسمی افراد کتمان و پنهان کنیم!

فضای سبز اداری

پیشنهاد اجرای طراحی فضای سبز اداری

حال در ادامه به سراغ مطلبی مهم در خصوص فضای سبز اداری می رویم که پیشنهاد می کنیم از مطالعه آن غافل نشوید..پیش از پرداختن به این موضوع یاداور شویم شما عزیزان می توانید از مشاوره رایگان تیم دکور سبز بهره مند گردید و سوالات و ابهامات خود را درباره فضای سبز اداری رفع و حل کنید.تیم حرفه ای دکور سبز همیشه آماده خدمت به شما عزیزان هستند تا در صورت تمایل به نصب و اجرای فضای سبز اداری در محل کارتان و یا نصب ماس وال برای هر محیط مدنظرتان پرداخته و بهترین دکوراسیون را تقدیمتان کنند.

فضای سبز اداری

مناسب ترین فضای سبز اداری چه نوع طرحی می باشد؟

انتخاب فضای سبز برای ادارات بستگی به سلیقه خریداران دارد..برخی ادارات تنها به دیوار سبز چمنی اکتفا می کنند و برخی انواع دیگر فضای سبز را انتخاب می نمایند مثلا بهره مندی از چمن های مصنوعی در برخی دفترهای اداره مثل محل غذاخوری که سبب می شود به هنگام استراحت پرسنل،افراد به دلیل انرژی حاصل از منظره چمن های مصنوعی زیرپایشان به نوعی آرامش فکری دریافت کنند حتی می توان در این محیط از دبوارهای چمنی هم بهره برد..برخی ادارات علاوه بر اجرای دیوارهای چمنی بر روی دیوارهای خالی دفاترشان از تعدادی باکس گل نیز استفاده می نمایند..

همچنین نیز اگر در محیط کاری خود تراس و حیاط دارید می توانید از چمن های مصنوعی به همراه میز و صندلی های خاطره که با باکس های گل بر روی سطح میز تزئین شده اند فضایی بسیار دل انگیز و پر از احساس خوب و انگیزه را  ایجاد کرده و به مشتریان و پرسنل و از همه مهم تر شخص خودتان که موسس کسب و کارتان هستید تقدیم کنید..

فضای سبز اداری

 

آبنمای شیشه ای
بیشتر

نصب فضای سبز اداری توسط تیم حرفه ای دکور سبز

همانطور که پیش تر عرض کردیم دکور سبز از تیم حرفه ای با تجربه ای تشکیل شده که بیش از یک دهه سابقه درخشان خود در عرصه نصب و اجرای دیوارهای خزه ای؛ماس وال و.. به راحتی این فضای دوست داشتنی را برایتان به ارمغان می آورند..از آنجا که دکور سبز تمامی خدمات خود را تضمین می کند در صورتی که هر یک از شما بزرگواران از نتیجه اجرای فضای سبز در محیط کارتان رضایت نداشتید تمامی هزینه پرداخت شده را به شما برمی گردانند..پس خیالتان از بابت کیفیت کار و نصب و اجرای فضای سبز اداری در محل کارتان راحت گردد.

دکور سبز به شما پیشنهاد می کند حتی اگر شغلی مجازی دارید و در اتاق منزلتان مشغول به کار هستید برای افزایش بهره وری و تمرکزتان از نصب و اجرای فضای سبز در محیط کاری خود غافل نشوید و فکر نکنید که فضای سبز اداری فقط مختص ادارات می باشد..

از توجه شما به اطلاعات لازم در خصوص فضای سبز اداری بسیار متشکریم..آیا هنوز هم به اجرای فضای سبز اداری در محیط کارتان ترغیب نشده اید؟می توانید با کلیک بر روی نمونه کارهای دکور سبز از تماشای این طراحی های زیبا لذت ببرید..

نمونه طراحی فضای سبز اداری

فضای سبز اداری

فضای سبز اداری

آیا فقط در ادارات می توان از فضای سبز اداری استفاده نمود؟

خیر
نصب و اجرای فضای سبز اداری در هر مکان و محل کاری امکان پذیر است و شما می توانید از زیبایی و مزایای آن در محیط کار خود بهره مند شوید.برای اطلاعات جامع تر درباره مزایای فضای سبز اداری و مطالب مرتبط با آن می توانید محتوای فضای سبز اداری را مطالعه کنید و یا با تیم دکور سبز تماس گرفته و از مشاوره رایگان تیم دکور سبز استفاده نمائید.

آیا فضای سبز اداری را می توان با طراحی های انحصاری اجرا نمود؟

بله ادارات می توانند با نصب دیوارهای خزه ای یا ماس وال با طراحی های متنوع و دلخواه محل کار خود را زیباتر سازند.

هزینه اجرای فضای سبز اداری چه میزان است؟

پاسخ به این سوال به عواملی مثل متراژ محل.نوع طراحی برای اجرای فضای سبز و..لذا افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دکور سبز تماس حاصل کنند.

Rate this post