دیوار سبز اداری

ادارات یکی از مکان هایی است که معمولا محل رفت و آمد بسیاری از مدیران رده بالا قرار می گیرد، علاوه بر این توجه به روحیات کارمندان نیز یکی از مسائلی است که در ادارات بسیار مورد توجه قرار می گیرد. دیوار سبز اداری یکی از المان هایی است که می تواند به راحتی اداره محل کار شما را تبدیل به مکانی زیبا و منحصر به فرد از لحاظ دکور و ظاهر فیزیکی کند.

دیوار سبز اداری مدت زیادی است که در بسیاری از کشورهای خارجی و همچنین ایران به عنوان یکی از بخش های دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار می گیرد. دیوار سبز ادارات تاثیر زیادی در گردش هوای سالم دارند، به انی ترتیب که دی اکسید کربن را جذب و اکسیژن تولید می کنند که باعث بهبود آب و هوای محل کار می شود که نتیجه آن افزایش بهره وری کارکنان است.

وجود دیوار سبز اداری چهره ای شاد و لوکس از اداره شما به مراجعه کنندگان ارائه می دهد که موجب افزایش حس مثبت مراجعان به اداره و محل کار شما می شود.

علاوه بر تاثیرات بی شماری که دیوار سبز روی روحیات افراد دارد از لحاظ ذخیره انرژی نیز بسیار پر اهمیت است. دیوارهای سبز همانند عایق دیوار عمل می کنند و از انتقال سرما و گرمای هوای بیرون به درون جلوگیری می کنند و موجب ذخیره بیشتر انرژی در محل و کاهش هزینه ها می کند.

اگر چه نصب دیوار سبز در ابتدا هزینه هایی را در پی دارد اما در طولانی مدت صرفه اقتصادی را برای شما به همراه خواهد آورد، از ذخیره انرژی گرفته تا حفظ استحکام دیواری که به آن نصب شده است و مانع از فرسودگی آن می شود.

دیوار سبز چیست ؟
بیشتر

دیوارهای سبز انواع متفاوتی را شامل می شود که برگرفته از نوع گیاهان ، سیستم استفاده شده و … است. شما می توانید با توجه به شرایط محیطی، نیازهایتان و مشاوره با اجرا کننده دیوار سبز اداری بهترین نوع دیوار سبز را اجرا کنید.

انواع دیوار سبز بر اساس سیستم

دیوار سبز سیمی، دیوار سبز کابلی، دیوار سبز هیدرویونیک و دیوار سبز نمد پلیمری. هر کدام از انواع سیستم های ذکر شده ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی دارند که می توانید در اینجا با آن ها آشنا شوید.

علاوه بر این معیارهای متفاوتی در اجرای دیوار سبز مورد بررسی قرار می گیرد. این عوامل شامل نوع گیاهان، نور پردازی، اجرا کننده و نحوه نگهداری مراقبت است.

سعی کنید نوع گیاهان دیوار سبز از گیاهان بومی منطقه باشد تا برای رشد دچار مشکل نشود. استفاده از گیاهان غیر بومی که با اقلیم منطقه ناسازگارند موجب خشک شدن آن ها می شود.

در نورپردازی دیوار سبز اداری دقت کنید که به صورتی انجام شود که مانع مصنوعی نشان دادن دیوار سبز شود. نورپردازی دیوار سبز می تواند تاثیر ویژه ای در رشد گیاهانی داشته باشد که در معرض نور مناسب خورشید قرار گرفته اند. از این رو استفاده از نور تنها برای زیبا شدن محیط استفاده نمی شود.

اجرای دیوار سبز تنها با نصب آن پایان نمی یابد، دیوار سبز می بایست به خوبی نگهداری شود تا سال های زیادی مورد استفاده قرار گیرد. می توانید از اجرا کننده دیوار سبز درباره نحوه نگهداری و بایدها ونباید های لازم سوال کنید و راهنمایی بخواهید.

نیاز به دیوار سبز و یا خدمات دکور سبز دارید؟ برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
دیوار سبز اداری
دیوار سبز اداری
دیوار سبز اداری
دیوار سبز اداری
4.2/5 - (6 امتیاز)