اجرای روف گاردن در تهران چگونه است؟

هر روز که می گذرد بیشتر به تعداد ساختمان های سر به فلک کشیده تهران اضافه می شود و فضای سبز هر روز کمتر می شود. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از دوستداران طبیعت و محیط سبز به فکر اجرای روف گاردن در تهران و روی بام های خانه هایشان بیفتند. روف گاردن از سری ویژگی هایی ست که آپشن یک ساختمان و برج محسوب می شود به همین سبب است که اجرای روف گاردن در تهران روز به روز پر طرفدار تر خواهد شد.

مدت هاست که روف گاردن به عنوان یکی از اقداماتی که موجب زیبایی شهر و خانه مان می شود مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است. البته اجرای روف گاردن نیز سختی های خود را دارد که همین امر باعث می شود از مجریانی که در این امر دارای تخصص کافی هستند بهره بگیرید.

نیاز به دیوار سبز و یا خدمات دکور سبز دارید؟ برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

اجرای روف گاردن در تهراناجرای روف گاردن در تهران یا بام باغ شامل دو مرحله است که هر دو این مراحل به یک اندازه مهم و در موفقیت روف گاردن تاثیر دارند. این دو مرحله شامل:

مراجل اجرای روف گاردن در تهران

  1.  ایزولاسیون و زهکشی
  2.  لنداسکیپ (که همان اجرای فضاهای مورد نیاز است.)

استفاده از مصالح نوین ژئوسنتتیک مانند ژئوممبران، ژئودرین و ژئوتکستایل در تسریع، کاهش هزینه ها و بالا بردن ایمنی سیستم ایزولاسیون، زهکشی و فیلتراسیون بام بعنوان یکی از اساسی ترین اجزاء ساختمان، تخصص ما میباشد.

بخش های مختلف اجرای روف گاردن در تهران:

مشخصا پس از آن که مایل می شوید به اجرای روف گاردن در تهران اقدام نمایید این پرسش در ذهنتان مطرح می شود که اجرای روف گاردن در تهران شامل چه بخش هایی ست و باید تهیه و تدارک کدام قسمت ها را ببینید. پیش از آن که بخش های مختلف اجرای روف گاردن در تهران ذکر شود بهتر است بدانید که با سپردن پروژه خود به دکور سبز صفر تا صد اجرای روف گاردن در تهران را به این گروه متخصص سپرده و می توانید بهترین نتیجه را بی هیچ کاستی دریافت نمایید. حال بهتر است به این بخش ها بپردازیم:

دیوار سبز چیست ؟
بیشتر

گیاه بام سبز : در هنگاه انتخاب گیاه مناسب برای روف گاردن باید به اقلیم محل مورد نظر توجه کنید. دما، نوع تابش آفتاب، نحوه رشد گیاهان و ریشه ی آن ها از دیگر عوامل تاثیر گذار هستند.

ترکیب فضای سبز روف گاردن : در اجرای روف گاردن در تهران انتخاب فضای سبز می تواند سلیقه ای و با توجه به شرایط بام صورت گیرد و ممکن است در آن از گیاهان به همراه گلدان و بوته ی میوه استفاده شود.

اجرای روف گاردن در تهرانآبیاری : آبیاری یکی دیگر از بخش های اجرا روف گاردن در تهران است. آبیاری می تواند به صورت دست یا اتوماتیک باشد. آبیاری قطره ای و اتوماتیک نسبت به نوع سنتی آن از مزایای بیشتری برخوردار است و به صورت برنامه ریزی شده آبیاری گیاهان انجام می شود.

نورپردازی در روف گاردن : اگر چه روف گاردن به خودی خود زیباست اما باید به شب های آن هم فکر کنید. با یک نورپردازی مناسب و زیبا می توانید زیبایی روف گاردن خود را دو چندان کنید و در مواقع تاریک نیز از این زیبایی بهره ببرید. اجرای روف گاردن در تهران نیز می تواند سبب پیدایش ستاره در شب تهران شود

زیرسازی بام سبز : زیر سازی روف گاردن از آن جهت اهمیت می یابد که رطوبت آن ممکن است باعث آسیب به ساختمان شود.

کف سازی روف گاردن : کف سازی نیز تحت تاثیر سلیقه های فردی است پس می توانید انتخاب کنید که کف سازی شما چوبی، قلوه سنگ و … باشد.

دیگر تجهیزات روف گاردن : در اجرای روف گاردن در تهران مطمئناً صرف داشتن یک فضای سبز در پشت بام برای افراد کافی نیست. از این رو تجهیزات جانبی به آن می افزایند تا لذت بیشتری از این فضا برده شود. این تجهیزات شامل آلاچیق، آب نماها، میز و صندلی و … باشد.

دیوار سبز لابی
بیشتر

دقت کنید اگر چه قیمت معیاری وسوسه کننده در اجرای روف گاردن در تهران است اما کیفیت از قیمت اهمیت بیشتری دارد. دقت کنید در اجرای روف گاردن کیفیت را در اولویت اول خود قرار دهید.

اجرای روف گاردن در تهرانمزایای اجرای روف گاردن در تهران چیست؟

تنها مزیت بام سبز زیبایی و فضای فرح بخش آن نیست، اجرای روف گاردن در تهران موجب می شود که هوای پاکیزه در بام شما در جریان باشد. علاوه بر این پوشش گیاهی روی بام مانع از هدر رفت آب می شود و کمک زیادی میکند تا این آب ها روانه فاضلاب شهری نشود.

همچنین همانند یک عایق دما و حرارت عمل می کند و مانع از هدر رفت انرژی و افزایش دمای محیط می شود. روف گاردن عایق صدا هم نیز هست و از این رو بهترین مکان برای استراحت و گذران اوقات فراغت است.

در صورتی که بام سبز را با یک شیشه بپوشانید و به عنوان ذخیره کننده انرژی خورشیدی از آن استفاده کنید.

اجرای روف گاردن در تهرانمزایای اقتصادی اجرای روف گاردن در تهران چیست؟

اگر چه در ظاهر اجرای روف گاردن در تهران هزینه هایی را در بر دارد اما در طولانی مدت متوجه خواهید شد که روف گاردن صرفه اقتصادی بسیاری برای شما خواهد داشت که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  افزایش عمر ساختمان و سقف با پوشش گیاهی که همچون عایق عمل می کند.
  2. کاهش هدر رفت آب باران
  3.  ذخیره و استفاده از انرژی خورشیدی

اجرای روف گاردن در تهرانهزینه اجرای روف گاردن در تهران

هزینه اجرای روف گاردن در تهران به مسائل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به نوع پروژه، طبقه پروژه، محل پروژه و همچنین نوع گیاهان مورد استفاده، تعداد گلدان ها و فلاورباکس ها، تجهیزات , نوع کف اشاره کرد که در هر کدام از آن ها با توجه به کیفیت ممکن است هزینه های متفاوتی را در بر گیرد.

اجرای روف گاردن در تهراندکور سبز به دنبال اجرای بهترین روف گاردن ها با کمترین هزینه و بهترین کیفیت است، از این رو می توانید از خدمات ما در اجرای روف گاردن استفاده کنید.

فضای سبز اداری
بیشتر

اجرای روف گاردن در تهران در هر کدام از پروژه ها دارای استانداردهای خاصی است که لازم است هم مشتری و هم اجرا کننده روف گاردن اطلاعات کافی در این باره داشته اند:

  1. استفاده از گیاهان بومی که کاملا با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و بتواند در بادهای شدید و خشکسالی های متفاوت دوام بیاورد.
  2.  استفاده از مصالحی که در منطقه بومی مورد نظر وجود داشته باشد یا تولید شود. استفاده از مصالحی که دارای کمترین آلودگی هستند و خطر آتش سوزی را به شدت کاهش می دهند.
  3. غشاء ضد آب حتما استاندارد باشد و پیش از اجرا مورد آزمایش قرار گیرد.
  4.  جمع آوری آب های سطحی توسط سیستم زهکشی مناسب پیش از آنکه جریان یابند. می توان از آب جمع آوری شده در مصارف دیگر استفاده کرد.
  5.  استفاده حداقلی از مواد شیمیایی مانند کود و آفت و …

اجرای روف گاردن در تهرانچرا اجرای روف گاردن در تهران را به دکور سبز بسپارید؟

اجرای روف گاردن در تهران یکی از پر طرفدار ترین عوامل است. همان طور که ذکر شد به دلیل لاکچری بودن ظاهری این عمل، افراد بسیاری به انجام آن اقدام می نمایند. بهتر است بدانید که به دلیل این افزایش تقاضا، تعداد بسیاری غیر متخصص در امر ساخت روف گاردن فعالیت می نمایند که بهتر است پیش از مطالعه و بررسی گروهی را برای کار و پروژه خود بر نگزینید.

دکور سبز با سابقه طولانی مدت و متخصصان این حوزه بهترین انتخاب برای اجرای روف گاردن در تهران خواهد بود. با مشاهده نمودن رزومه کاری و دریافت مشاوره رایگان از متخصصان، می توانید بهترین انتخاب هارا برای خود برگزیده و مطابق فضایی که دارید، روف گاردن را در تهران نصب نمایید و از گذراندن اوقات خوش خودتان در این فضا نهایت لذت را ببرید. بهتر است فضای خارج از منزل و پشت بامتان را رها ننموده و با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را داشته باشید.

اجرای روف گاردن در تهران

5/5 - (3 امتیاز)