دیوار سبز رستوران

اگر صاحب یک رستوران باشید حتما جذب مشتری و مخاطب از اولین اولویت های شما به عنوان مدیر رستوران خواهد بود. مسلم است که جذب مخاطب بیش از همه به دلیل کیفیت غذاهای رستوران رخ می دهد. اما عامل دیگری که اهمیت به سزایی دارد ظاهر و دکور رستوران شماست. در شرایطی که هر روز به تعداد رستوران های شهر های بزرگ افزوده می شود، صاحبان این رستوران ها سرمایه گذاری های زیادی را برای تغییر دکوراسیون رستوران خود انجام می دهند. در بین تمام دکوراسیون های موجود می توان ایجاد دیوار سبز رستوران را یکی از فعالیت های نوآورانه ای دانست که تعداد کمی از رستوران ها به آن روی آورده اند.

می توانید دیوار سبز رستوران را تبدیل به یک مزیت رقابتی برای رستوران خود کنید و از آن در جهت جذب مشتریان و ایجاد محیطی آرامش و بخش و زیبا استفاده کنید.

نیاز به دیوار سبز و یا خدمات دکور سبز دارید؟ برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مزایای دیوار سبز رستوران

مزایای دیوار سبز بسیار زیاد است اما در ادامه به چندی از پر اهمیت ترین آن ها اشاره می کنیم:

1- ایجاد فضای زیبا و فرح بخش برای مشتریان

2- کاهش دمای محیط که باعث مطبوع شدن هوای داخل رستوران به شکلی طبیعی می شود.

3 – عمل کننده به عنوان عایق حرارتی دیوارها که مانع از هدر رفت انرژی و همچنین انتقال کمتر هوای سرد در زمستان و هوای گرم در تابستان می شود.

4-ایجاد اکسیژن بیشتر که باعث بهبود روحیه افراد حاضر در رستوران می شود.

دیوار سبز در کافی شاپ
بیشتر

انواع دیوار سبز رستوران

دیوار سبز انواع متنوعی دارند که بسته به سلیقه، نیاز و شرایط محیطی می تواند از هر یک از آن ها استفاده کرد. البته انواع دیوارهای سبز در هزینه و قیمت نیز متفاوت از یکدیگر هستند.

انواع دیوارهای سبزی که می توانید در رستورانتان به کار ببرید شامل موارد زیر است:

دیوار سبز مدولار :

از انواع دیوارهای سبزی که از لحاظ وزن بسیار سبک بوده و به راحتی قابل جا به جایی دارد. این دیوار سبز با فاصله از دیوار ساختمان قرار می گیرد و از این نظر به راحتی می توان آن را حرکت داد.

شبکه سیمی

این نوع از سیستم به شکل یک شبکه سیمی است که به دیوار ساختمان نصب می شود و به راحتی گیاهان می توانند روی آن رشد کنند. بهتر است برای این نوع از دیوارها از گیاهانی که رشد سریعی دارند و ریشه هایشان به سرعت رشد می کنند استفاده نشود.

سیستم نمد پلیمری :

از جمله انواع سیستم هایی است که نسبتاً جدید است و برگ برنده آن سیستم زهکشی مناسب آن است که آن را تبدیل به یک سیستم بسیار خوب برای آبیاری گیاهان می کند.

سیستم هیدرویونیک :

سیستم هیدرویونیک را می توان فناوری ای جذاب در دیوارهای سبز دانست. در این نوع از سیستم نیازی به خاک نیست بلکه تمام مواد مورد نیاز گیاه از طریق آب به آن می رسد و باعث می شود که گیاهان به خوبی رشد کنند.

نیاز به دیوار سبز و یا خدمات دکور سبز دارید؟ برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
44020793 – 021 ۰۹۱۰۱۷۷۳۱۳۴

در اجرای دیوار سبزی که در رستوران است علاوه بر سیستم می بایست معیارهای دیگری را در نظر گرفت که در ادامه به انواع این معیار ها می پردازیم:

طراحی لنداسکیپ
بیشتر

1- جایگاه مناسب برای دیوار سبز :

مطمئنا گوشه رستوران که برای بسیاری از افراد قابل رویت نیست، جایگاه مناسبی برای دیوار سبز نیست. دیوار سبز رستوران را در جایی تعیین کنید که مورد توجه نه تنها مشتریان بلکه افراد خارج از رستوران نیز قرار گیرد.

2- انتخاب گیاهان مناسب:

گیاهانی باید انتخاب شوند که توانایی رشد در اقلیم کنونی شهر و کشور را داشته باشند. در نتیجه تنها به زیبایی گیاهان توجه نکنید.

3- نور پردازی

نور پردازی دیوار سبز از دو جهت اهمیت دارد. اولین دلیل اهمیت نور پردازی به دلیل رشد گیاهان است. در برخی مکان ها گیاهان در معرض نور کافی خورشید قرار نمی گیرند در نتیجه باید توسط نورپردازی مناسب، نور کافی برای رشد گیاهان را تامین کرد.

دومین مورد نیز مربوط به زیبایی دیوار سبز است که می بایست به وسیله نورپردازی افزایش یابد.

نیاز به دیوار سبز و یا خدمات دکور سبز دارید؟ برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

دیوار سبز رستوران

 

دیوار سبز رستوران

 

دیوار سبز رستوران

4.9/5 - (16 امتیاز)