دیوار اکولوژیک چیست؟

می دانیم که امروزه تمامی افراد جامعه به سمت و سوی زندگی شهری روی آورده اند و از بودن در محیط طبیعت نیز دور گشته اند.و دوری از محیط طبیعی نیز سبب گشته وجود زباله های خانگی و صنعتی روز به روز بیشتر گردد.

در عین حال که اگر بتوانیم کمی به محیط زیست بیشتر اهمیت دهیم و به نسل های آینده بیشتر فکر کنیم می توانیم میزان زباله های شهری و صنعتی را روز به روز کمتر کنم.

جالب توجه است که یکی از دانشجویان لهستانی نیز با شرکت در مسابقه دیوارهای زیست محیطی نیز طرحی از دیوارهای زیست محیطی یا اکولوژیک را که ساختاری با ظروف زباله های آلی داشت را طرح ریزی نموده و رتبه سوم را در رقابت های بین المللی نیز  به خود اختصاص داد.

این ایده نیز بدین نحو برای او تداعی گردید که از ساختار موجودات زنده و نیز استفاده از زباله های آلی با مواد بی فایده برای او ایده ایده ای جهت ساخت دیوار اکولوژیک طرح ریزی گردید.

یکی از اعتقادات آن دانشجو این است که می توان با استفاده از قابلیت سلول های موجودات زنده می توان ساختمان هایی صنعتی را با سیستمی مدولار جهانی به دست آورد.

دیوار اکولوژیک

بهترین طرح بازیافت زباله چیست؟

یکی از روش های مطلوب جهت بازیافت زباله های آلی کمپوست کردن آن زباله ها می باشد.

از طرح هایی که در این روش وجود دارد این است که سلول هایی که در مواد آلی هستند ابتدا تغییر می کنند و سپس وارد فاضلاب می شوند..

مه پاش گلخانه
بیشتر

پس از ورود به فاضلاب، این سلول ها وارد خاک شده و به ساختار زیست محیطی نیز بازمی گردند.

حال چرا این روش و طرح تا به امروز روش مطلوبی محسوب شده است؟ چرا که ظروف زباله های ارگانیک نیز به هر یک از خانوار توزیع می گردد و پس از جمع آوری نیز دیوار سازه ای ایجاد می گردد که می تواند علاوه بر میزبان گیاهان نیز میزبان حیات وحش از جمله پرندگان باشد.

هر سلول نیز از دو تابع به دست ساخت رسیده است که یکی از آن ها را زباله های بازیافتی تشکیل داده و دیگری نیز از عناصر ساخت و ساز ساختمان سلول تشکیل می گردد.

به طور کل با بهره گیری از دیوار اکولوژیک نیز می توان به بهینه سازی مصرف پرداخته و به نوعی از طبیعت الهام گرفت.

دیواره های اکولوژیک نیز محل جمع آوری آب بوده و می توان آن را هم پناهگاهی برای پرندگان دانست.

از دیگر مزایای بهره گیری از این دیواره ها نیز این است که می توان انرژی خورشیدی را در این دیواره ها پیاده نمود تا بتوان به تامین انرژی پرداخت.

لذا افراد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دیوار اکولوژیک نیز با دکور سبز تماس حاصل نمایند و سوالات و ابهامات خود را از متخصصین دکور سبز جویا شوند.

به طور کل بهره گیری از دیوار اکولوژیک یا دیوار سبز نیز علاوه بر زیبایی مزایای خاص خود را دارد که یکی از آن ها بهینه سازی مصرف می باشد و می توان به مرور با بهره گیری از این دیواره به هنگام بهره گیری از منابع بهینه سازی کرد.

جهت تهیه دیوار اکولوژیک باید چه کرد؟

تنها کافی است جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیوار اکولوژیک و تهیه آن با دکور سبز تماس حاصل نمود.دکور سبز دیوار اکولوژیک را در مناسب ترین قیمت با بالاترین سطح کیفیت به عرضه می رساند.

مه پاش کشاورزی
بیشتر

آیا دیوار اکولوژیک جهت پاکسازی هوای آلوده مناسب است؟

بله این دیوار می تواند آلودگی های موجود در محیط را با انتشار بوی مطبوعی که دارد از بین ببرد.

Rate this post